+3215151860 hallo@officeangels.be

Praktijkvoorbeeld

AUTOHANDEL IN GOD MODE

Frank is sinds 2018 zelfstandig autohandelaar en heeft een garage met voornamelijk tweedehands wagens die hij opkoopt en verkoopt.

Inleiding

Frank is 41 jaar en heeft sinds 2018 een autohandel. Hij heeft een bestaande handel overgenomen van zijn voormalige werkgever en baat nu de zaak uit met 2 verkopers in dienst.

Frank heeft één zoon en is single. Hij verlangt naar meer gezinstijd met zijn zoon. 

Verkoopvertegenwoordiger en klant handelen autoverkoop af met Office Angels' sales support

profielschets

Frank is autoverkoper.

Hij heeft 2 verkopers in dienst.
Hij houdt zich voornamelijk bezig met aankoop en administratie.
Hij is vaak op verplaatsing en zit dus weinig op kantoor.
Frank werkt 6 dagen per week
Frank houdt niet van administratie en wil zich bezig houden met de groei van het bedrijf

WAT WE DOEN

Office

  • Auto’s inschrijven

  • Planning van de autokeuring regelen

  • Facturen opmaken voor klanten

Sales

  • Afspraken inplannen in agenda
  • Prospecten bellen
  • Verkoopdossiers voorbereiden en klaarzetten
  • Inkoopdeals opzoeken op 2dehands, Autoscout, …

Marketing

  • Google Ads en Facebook Ads opvolgen

  • SEO Posts inplannen

Web

  • Verkochte wagens aanpassen op de website

  • Nieuwe deals posten op de website

MEER WETEN?

Olivier Stroobant is zaakvoerder van Stolm Totaalinterieur en is vaste klant voor al de diensten van Office Angels.

Wat zegt OLIVIER van ons?

Bij Stolm verzorgen we het complete interieur van woningen, wat weinig tijd overlaat voor onze eigen administratie. Gelukkig kunnen we daarvoor altijd rekenen op Office Angels. Zij hebben niet alleen onze nieuwe website gecreëerd, waar we enorm tevreden over zijn, maar hebben ook onze online aanwezigheid versterkt. Bovendien vormen de Business Angels een uitstekende sparringpartner om onze ideeën te bespreken. We maken bijna gebruik van alle diensten die Office Angels biedt, wat voor mij een ware zegen is. Ik heb een team van professionals tot mijn beschikking die snel kunnen schakelen en precies begrijpen hoe ik werk.

Olivier Stroobant
Zaakvoerder Stolm Totaalinterieur
www.stolm.be 

Heb je nog vragen?

Wat is het verschil tussen Virtual, Hybrid en On Premise Angels?

Een hybride assistent is iemand die zowel vanuit huis als op locatie werkt. Dit betekent dat je persoonlijk contact kunt hebben met je assistent, maar ook kunt profiteren van de flexibiliteit en besparing die een virtuele assistent biedt. Bij Angels on Premise werken onze engeltjes voornamelijk bij jou op kantoor, maar hebben ze ook de mogelijkheid om af en toe thuis te werken. Zo krijg je het beste van beide werelden!

Krijg ik een vaste Office Angel

Een Office Angel is je vaste aanspreekpunt binnen het bedrijf. Maar we hebben meerdere helpers, en we verdelen het werk zodat de juiste mensen aan de juiste taken werken.

Kan ik ongebruikte abonnementsuren overdragen naar de volgende maand?

Met het nieuwe abonnementssysteem kun je zelf bepalen hoe je je engeltjes wilt inzetten. Je hoeft niet meer van tevoren een pakket met uren te kopen, maar je kunt je uren flexibel gebruiken. Als je meer ondersteuning nodig hebt, kun je meer uren gebruiken. Als je minder ondersteuning nodig hebt, kun je minder uren gebruiken. Je kunt je engeltjes voor verschillende soorten hulp vragen, zoals advies of praktische hulp.

Wat gebeurt er indien we met vakantie gaan?

Als je er even tussenuit wilt, dan heb je de mogelijkheid om je prestaties te verminderen of zelfs helemaal te stoppen. Je betaalt dan alleen voor wat je nodig hebt, en niet voor wat je niet gebruikt. Je abonnement blijft gewoon doorlopen, tenzij je ervoor kiest om het op te zeggen. Zo geniet je van maximale flexibiliteit en vrijheid tijdens je vakantie.

Ik heb momenteel weinig werk. Kan ik tijdelijk stopzetten.

Ja, je hebt de volledige vrijheid om je abonnement te wijzigen of op te zeggen wanneer je maar wilt. Je hoeft ons alleen maar voor de 15de van elke maand te laten weten wat je beslissing is. Houd er wel rekening mee dat als je besluit om te stoppen, we je taak-beheersysteem moeten verwijderen om aan de GDPR-normen te voldoen. Maar we hopen dat je bij ons blijft, want we hebben een geweldige flexibele oplossing voor je die perfect aansluit bij je behoeften.

Wat gebeurt er als mijn contactpersoon niet beschikbaar is?

Onze organisatie hecht veel waarde aan de continuïteit en kwaliteit van onze dienstverlening. Daarom zorgen we ervoor dat de kennis over jouw dossier niet verloren gaat, ook niet als er sprake is van ziekte, verlof of specialistische werkzaamheden. We zorgen altijd voor een goede overdracht en een nauwkeurige afhandeling van je zaken, zodat je geen vertraging of problemen ondervindt.

Wat als de samenwerking met mijn virtuele assistent niet naar wens verloopt?

Soms kan het gebeuren dat de samenwerking niet naar wens verloopt. Office Angels blijft alert en zorgt voor een andere collega als dat nodig is.

Hoe zit het met de privacy, vertrouwelijkheid en veiligheid van mijn (bedrijfs)gegevens?

Bij Office Angels hechten we veel belang aan deze belangrijke kwestie. Jouw assistent en wij gaan een (arbeids)overeenkomst aan waarin deze zaken duidelijk worden omschreven en worden gehandhaafd met financiële aansprakelijkheid.

Office Angels beschikt over een thuiswerkprotocol: dit is een wettelijke norm die de exacte voorwaarden bepaalt voor de thuiswerksituatie en de bescherming van gegevens. Je gegevens worden alleen opgeslagen op de server van jouw bedrijf of op onze veilige cloudomgeving. Wij hanteren altijd minimaal 2FA normen om onze omgevingen te beveiligen.

Ik ben heel tevreden van mijn Office Angel en wil hem/haar zelf in dienst nemen. Kan dat?

Wij zijn blij dat je tevreden bent met jouw Office Angel. Onze assistenten zijn echter gebonden aan een contract met ons en kunnen niet zomaar overstappen naar jouw bedrijf. Als je in de toekomst overweegt om een eigen assistent aan te nemen, dan staan we voor je klaar om je te adviseren en te ondersteunen.

Hoe werkt een samenwerking met een hybride assistent eigenlijk?

Elke samenwerking is uniek en hangt af van de wensen van de opdrachtgever. Sommige opdrachtgevers verwachten dat we regelmatig op hun kantoor aanwezig zijn, andere vinden het prima als we af en toe langskomen. Met behulp van cloudtechnologie kunnen we ons werk efficiënt en flexibel vanop afstand uitvoeren. We communiceren via e-mail en telefoon, maar we kunnen ook online vergaderen met apps zoals Teams of Zoom. Je kan ook een afspraak maken met jouw Office Angels in ons kantoor en daar samenwerken. We zijn flexibel en staan open voor alle opties.

Kan mijn Office Angel in mijn naam betalingen verrichten?

Als je je assistent toestemming geeft om namens jou betalingen te doen, is dat een beslissing die je zelf moet nemen. Zorg ervoor dat je duidelijke afspraken maakt, zodat eventuele fouten minimaal zijn. Houd er rekening mee dat Office Angels niet aansprakelijk is voor eventuele financiële fouten. Bespreek dit van tevoren met je engeltje en vraag of ze zich er goed bij voelen.

JOUW PERSOONLIJKE ASSISTENT

Wij begrijpen hoe het voelt om een zelfstandige bedrijfsleider te zijn, en we begrijpen ook hoe moeilijk het is om goede medewerkers te vinden. Het kan allemaal, of het nu gaat om een tijdelijke opdracht of je wilt gewoon kunnen vertrouwen op een team van hardwerkende engelen. We zijn niet alleen gigaflexibel, maar we werken ook alsof jouw bedrijf ons bedrijf is. Onze inspanningen zijn meetbaar en je kunt ze nauwkeurig budgetteren.

Aarzel niet om een afspraak te maken zodat we elkaar kunnen leren kennen. We ontmoeten elkaar bij voorkeur virtueel, maar persoonlijk overleg bij ons op kantoor is ook mogelijk. Heb je moeite om je te verplaatsen? Dan komen wij naar jou toe.